blogindító


Életem színes mozaikjai kezdenek összeállni és a fuga az éneklés.

      Régóta dédelgetek magamban gondolatokat az éneklésről, zenéről, művészetekről és lélekről, és ezek együttes halmazáról, keveredéséről, összefüggéseiről. Egyszerűen szeretek lemerülni gondolataimban a dolgok mélyére és mivel az éneklést ismerem legmélyebben, legzsigeribb szinten és legjobban mindennél, ezen keresztül élem meg legtisztábban az élet dolgait, tapasztalásait és ezen keresztül tanulok legkönnyebben új dolgokat. Az éneklésből kiindulva éltem meg a legtöbb "aha" élményt, éltem át katarktikus élményeket, ezáltal kerültem "flow"-ba és a legjobban akkor értem meg a dolgokat, ha megtalálom az énekléssel kapcsolatos analógiákat hozzá. Számomra tényleg ez az alfa és omega.
    
    Ezért ez a blog erről fog szólni. Éneklés által gerjesztett gondolat-cunamik: "összefonódás-elméletek", megélések, aha-élmények, beszámolók, érdekességek, személyes élmények és emlékek. A szöveges tartalom mellé -természetesen- zenék, videók, képek, idézetek kerülnek, minden, mi képes alátámasztani, szemlélteni a mondanivalómat, segít átvinni az üzenetet, hozzá kapcsolódik vagy egyszerűen csak gyönyörködtet.
    
        Annyi minden van, amit szeretnék leírni, megmutatni ... ... ... .. .


        Az első blogbejegyzésem végére egy számomra fontos idézet:

"... mert az énekes élete a lélegzetében van."
                         Indra Sinha - Valamikor ember voltam






Megjegyzések